תנועה, המרה ומיקרו המרה

תנועה, המרה ומיקרו המרה

השיווק הדיגיטלי עוסק בשלושה תחומים עיקריים: תנועה, המרה ומיקרו תנועה.

14.07.16 מאת ד"ר יניב לויתן

תנועה רלוונטית לאתר – כמו בעולם השיווק הפיזי גם בעולם השיווק הדיגיטלי לתנועה יש חשיבות רבה. בעולם השיווק הפיזי בעל עסק שיש לו חנות בקניון למשל, הדבר הראשון שעומד לנגד עיניו הוא להשיג תנועת לקוחות לחנות. כל בעל חנות ירצה שכמה שיותר אנשים יכנסו לחנות שלו משום שככל שיותר אנשים יכנסו לחנות כך הסבירות שהם ירכשו בחנות עולה.

גם במסגרת השיווק הדיגיטלי בעל העסק שואף ליצור תנועה אל נכסי המידע שלו אולם חשוב לציין שהתנועה צריכה להיות תנועה נכונה, ממוקדת ורלוונטית. אין משמעות לתנועה רבה של מבקרים אם הם לא רלוונטיים לאותו עסק או שרות שאנו מפרסמים.

המרה – המרה היא הפעולה שבעל האתר מעוניין שהגולש יבצע באתר כדי להפיק תועלת מהתנועה שמגיעה אליו.  למשל, המרה יכולה להיות רכישה של מוצר מסוים, שליחת הודעה בעמוד צור קשר או הורדת מידע, דו"ח מיוחד או מחקר, בנוגע למוצר או לשרות שהאתר מציע.

במסגרת השיווק הדיגיטלי חשוב מאוד למדוד את יחס ההמרה של הגולשים באתר ולא רק את התנועה, כלומר לדעת כמה גולשים אכן מבצעים את הפעולה שהמפרסם או בעל העסק הגדיר כפעולת ההמרה.

מיקרו המרה – הכוונה לכל פעולה שהגולש מבצע לאורך מסעו ברשת, בנקודות מפגש שונות בערוצי השיווק הדיגיטלי,  מרגע חיפוש המידע בתחום מסוים ועד ביצוע פעולת ההמרה שהוגדרה על ידי בעל העסק.

בעלי עסקים רבים מתקשים להבין מה בדיוק עליהם לעשות ברשתות החברתיות. במאמר זה אני מציג את 7 הדברים החשובים ביותר שיש לבצע במסגרת הפעילות העסקית והשיווקית ברשתות החברתיות.

קרא עוד >

פייק ניוז, המילה שמשגעת את העולם. קורס חדש שלי בנושא זוכה להתעניינות רבה מצד התקשורת העולמית. מוזמנים לצפות בכתבות אודות הקורס החדש בערוצי התקשורת המובילים בעולם.

קרא עוד >
<

לקבלת מאמרים נוספים שישפרו את פעילותכם השיווקית, הרשמו לניוזלטר