7 הדברים שחייבים לעשות ברשתות החברתיות

7 הדברים שחייבים לעשות ברשתות החברתיות

בעלי עסקים רבים מתקשים להבין מה בדיוק עליהם לעשות ברשתות החברתיות. במאמר זה אני מציג את 7 הדברים החשובים ביותר שיש לבצע במסגרת הפעילות העסקית והשיווקית ברשתות החברתיות.

21.11.17 מאת ד״ר יניב לויתן

לאחרונה יצא לי לפגוש בעלי עסקים רבים מאוד במסגרת סיבוב הרצאות מיוחד שאני מעביר בארץ. כמעט אצל כולם חזרה אותה שאלה, ״מה אנחנו אמורים לעשות ברשתות החברתיות?״.

אשמח לעשות סדר. אלו הדברים הבסיסיים שכדאי לבצע ברשתות החברתיות.
הדברים נכונים הן לעולם ה B2B ולתחום ה B2C (גם לעסקים המוכרים ללקוחות קצה וגם לעסקים המוכרים לעסקים):

1. מודיעין מוכוון לקוחות – עוד לפני שאתם פועלים ומפיצים מסרים,
השתמשו ברשתות החברתיות כדי להבין מה רוצים ומעריכים הלקוחות שלכם.

2. מודיעין תחרותי – השתמשו ברשתות החברתיות כדי לעקוב אחר פעילות המתחרים,
וודאו כי הם לא מקדימים אותכם ולא מפתחים פער.

3. תנועה אורגנית לאתר – חברו בין הפעילות במדיה החברתית לפעילות באתרים שלכם.
ודאו כי אתם משלבים קישורים ממקומות כמו פייסבוק, יוטיוב ולינקדאין לדפים בתוך האתר.
אתם תופתעו לגלות עד כמה התנועה לאתר איכותית, אם היא מגיעה מפעילות טובה
ברשתות החברתיות.

4. פעולות שלאחר המכירה – חשוב מאוד לשמור על קשר עם לקוחות שביצעו רכישה מאיתנו
(אנו מעוניינים שהם ירכשו מאיתנו שוב בעתיד). ניתן לשמור על קשר בצורה איכותית באמצעות הפעילות
ברשתות החברתיות.

5. ברנדינג (מיתוג) – הפיצו תכנים ברשתות החברתיות שיחזקו את התפיסה שאתם מותג. שתפו מידע לגבי
פרויקטים שביצעתם, אזכורים שלכם בתקשורת, תוכניות עתידיות וכו׳.

6. צרו שיח – הרשתות החברתיות הן זירה לדיאלוג. צרו תכנים כאלו שיעוררו שיח סביב הפעילות שלכם.
תכנים מעוררי שיח ישפרו את מיקום הפוסטים שלכם (תכנים מעוררי שיח יגיעו לכמות גדולה יותר של חברים).

7. קהילה – השתמשו ברשתות החברתיות כדי לטפח את הקהילה הנאמנה שלכם. הלקוחות שבעי הרצון
אמורים להיות הבסיס של הקהילה הזו. אם הם באמת שבעי רצון, הם יכולים לשמש כשגרירים טובים
שלכם בסביבת הרשתות החברתיות.

הגדירו יעדים לפעילות ברשתות החברתיות, כגון:

– הגדלת כמות החברים ברשת החברתית הרלוונטית
– יצירת כמות מסויימת של ביקורים מהרשתות החברתיות אל האתר
– קבלת לידים מפעילות ברשתות החברתיות
– סגירת עסקאות כתוצאה מפעילות שהחלה ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות מאפשרות הזדמנות גדולה לכל סוג של עסק.
השתמשו בהן בתבונה ותהנו מהפוטנציאל העסקי שבהן.

בעלי עסקים רבים מתקשים להבין מה בדיוק עליהם לעשות ברשתות החברתיות. במאמר זה אני מציג את 7 הדברים החשובים ביותר שיש לבצע במסגרת הפעילות העסקית והשיווקית ברשתות החברתיות.

קרא עוד >

פייק ניוז, המילה שמשגעת את העולם. קורס חדש שלי בנושא זוכה להתעניינות רבה מצד התקשורת העולמית. מוזמנים לצפות בכתבות אודות הקורס החדש בערוצי התקשורת המובילים בעולם.

קרא עוד >
<

לקבלת מאמרים נוספים שישפרו את פעילותכם השיווקית, הרשמו לניוזלטר